MOJE BLOGOWANIE

NIE TYLKO O MICHAELU...
...Jeśli przychodzisz na świat, wiedząc, że jesteś kochany i opuszczasz go z tą samą świadomością, wszystko z czym w międzyczasie przyszło ci się zmierzyć - jest do pokonania. (Michael Jackson- Oxford 2001)

Ten blog nie mógłby powstać, gdyby nie miłość i zaangażowanie rzeszy fanów, którzy tłumaczą teksty o Michaelu Jacksonie na licznych portalach, poświęconych Królowi Popu.
Szczególne wyrazy uznania kieruję do zespołu tłumaczy: Ola, Anialim, Kora, Bea, Kato, Agnieszka, Butterfly26, Felicia M, Phi, Speed Demon, Tiffani, Ioretta, Marta, Nat, Bettima, Marta, Nat.
Specjalne podziękowania dla oddanych Fanek z Internetowej Bazy Tłumaczeń MJTranslate, oraz michaeljacksontruelove.
Gdyby nie WY, moja wiedza na temat Michaela byłaby niepełna i znacznie ograniczona.

Wszystkie zdjęcia oraz materiały filmowe znalezione i udostępnione z sieci.

Translate


sobota, 12 marca 2011

Japonia *11.03.11* solidarność i współczucie



-------------------------------------------------------------------------------
What more can I give  Cóż więcej mogę dać?   
Michael Jackson (muzyka i tekst)


Jak wiele osób musi zginąć abyśmy zaczęli coś zmieniać?
Jak wiele dzieci musi zapłakać, abyśmy zrobili wszystko, co w naszej mocy?  
Jeżeli przekazywanie miłości to wszystko, co możesz dać
By komuś pomóc, mmm


Jak wiele razy możemy odwracać głowy
I udawać, że nie widzimy  
Lecząc rany naszej zranionej ziemi
Jesteśmy jedną złączoną rodziną
Wystarczy wysłać swe modlitwy
Aby poczuć
Że pomagasz bliźniemu


Co takiego mam, co mogę dać?
Co takiego mam, co mogę dać?  
Powiedz mi
Co takiego mam, co mogę dać?
Tak, tak, ach, ach  
Mogę kochać cię i uczyć
Mogę objąć cię, gdy tego potrzebujesz
(Och, gdy tego potrzebujesz)
Cóż więcej mogę dać?
Cóż mogę dać, tak


Brat przy bracie
Odrzućmy swe lęki, wyjdźmy naprzeciw i zawrzyjmy pakt  
Pokaż tę miłość, którą mamy w sercu
Pozwól nam przywrócić zbawienie
Tylko przekazując swą miłość, masz siłę by pomagać  
Więc dajmy wszystko


Co takiego mam, co mogę dać?  
To wcale nie dużo, tylko trochę
Co takiego mam, co mogę dać?  
Każdy powinien się w to włączyć
Mogę kochać cię i uczyć
Mogę objąć cię, gdy tego potrzebujesz
Cóż więcej mogę dać?


Wypowiedz kilka słów, a ja ci się poddam  
Po prostu wypowiedz me imię, jestem twoim przyjacielem  
Tylko czemu inni wciąż uczą nas
Takiej nienawiści i okrucieństwa
Powinniśmy dawać wciąż i wciąż


Co takiego mam, co mogę dać?
Powinniśmy dawać wciąż i wciąż
Co takiego mam, co mogę dać?  
O mój Boże, och mój Boże
Och, mój Panie
Widzisz, mogę kochać cię i uczyć
Mogę objąć cię, gdy tego potrzebujesz
Cóż więcej mogę dać?  
Wspierajmy, nasz czas teraz


Co takiego mam, co mogę dać?  
Aaaa...
Co takiego mam, co mogę dać?
Dać tobie, dać to tobie
Widzisz, mogę kochać cię i uczyć, och
Mogę objąć cię, gdy tego potrzebujesz, och
Cóż więcej mogę dać?


Więc
Co takiego mam, co mogę dać?
Cóż więcej mogę dać?
Co takiego mam, co mogę dać?
Chcę dać tobie, dać to tobie  
Widzisz, mogę kochać cię i uczyć (och, tak)
Mogę objąć cię, gdy tego potrzebujesz (och, tak)
Cóż więcej mogę dać?  
Myślą, że jestem szalony, ale nie jestem


Co takiego mam, co mogę dać?
Dać to tobie
Aaaa...  
Chcemy dać tobie
Co takiego mam, co mogę dać?
Mogę objąć cię i osłonić (och, nie)
Mogę kochać cię i uleczyć (tak, tak, tak)
Cóż więcej mogę dać?
Daj mi, daj mi jedną okazję więcej


Co takiego mam, co mogę dać?
Cóż mam, co takiego mam?
(Wyślij im swe modlitwy)
Co takiego mam, co mogę dać?
(Pokaż światu jak bardzo ci zależy)
Mogę kochać cię i uczyć cię
Kochać i uczyć cię
Mogę objąć cię, gdy tego potrzebujesz
Cóż więcej mogę dać?


Co takiego mam, co mogę dać?
Co mogę dać, powiedz mi, co mogę ci dać?  
Co takiego mam, co mogę dać?
                           Autor tłumaczenia: Kelly- z
weryfikowane przez: : kato (Translate MJ)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1 komentarz:

  1. Ehh, to straszne co się dzieje...

    Dziękuję za ciepłe słowa.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń