MOJE BLOGOWANIE

NIE TYLKO O MICHAELU...
...Jeśli przychodzisz na świat, wiedząc, że jesteś kochany i opuszczasz go z tą samą świadomością, wszystko z czym w międzyczasie przyszło ci się zmierzyć - jest do pokonania. (Michael Jackson- Oxford 2001)

Ten blog nie mógłby powstać, gdyby nie miłość i zaangażowanie rzeszy fanów, którzy tłumaczą teksty o Michaelu Jacksonie na licznych portalach, poświęconych Królowi Popu.
Szczególne wyrazy uznania kieruję do zespołu tłumaczy: Ola, Anialim, Kora, Bea, Kato, Agnieszka, Butterfly26, Felicia M, Phi, Speed Demon, Tiffani, Ioretta, Marta, Nat, Bettima, Marta, Nat.
Specjalne podziękowania dla oddanych Fanek z Internetowej Bazy Tłumaczeń MJTranslate, oraz michaeljacksontruelove.
Gdyby nie WY, moja wiedza na temat Michaela byłaby niepełna i znacznie ograniczona.

Wszystkie zdjęcia oraz materiały filmowe znalezione i udostępnione z sieci.

Translate


środa, 23 marca 2011

Żegnaj Elizabeth

Legenda kina, Elizabeth Taylor nie żyje..


Była najdroższą przyjaciółką Michaela, matką chrzestną Jego dzieci, a On Jej oddanym i wiernym przyjacielem.


ELIZABETH I LOVE YOU
Witamy w Hollywood
Tak ci mówili
Dziecięca gwiazda w Hollywood
Tak cię sprzedali
Gracja i piękno, urok i talent
Miałaś robić to, co ci mówili
Ale ukradli ci twoje dzieciństwo
Zabrali ci młodość i sprzedali za złoto

Elizabeth, kocham cię
Jesteś dla mnie każdą gwiazdą, która świeci na świecie
Elizabeth, czy nie widzisz, że to prawda
Elizabeth, kocham cię
Jesteś dla mnie kimś więcej niż gwiazdą

Ukochana Elizabeth
Przewyższyłaś ich wszystkich
Moja przyjaciółka Elizabeth
Umiała przetrwać ich wszystkich
Wielu zaczynało od początku, gdy tak zrobiłaś
Straciło swój cel i teraz ich nie ma
Ale spójrz na siebie, naprawdę przetrwałaś
Pełna życia i zaradna

Elizabeth, kocham cię
Jesteś dla mnie każdą gwiazdą, która świeci na świecie
Elizabeth, nie widzisz, że to prawda
Elizabeth, kocham cię
Jesteś kimś więcej niż gwiazdą

To twoje życie
Wydaje się, że masz to wszystko
Osiągnęłaś swój cel
Chcieli, żebyś upadła
To bardzo smutne, że ten świat może być tak zły
Ale przez wszystkie strapienia
Gdy cię upokarzali
Wiedziałaś, że jesteś zwycięzcą
I zdobędziesz koronę
To jak przechodzenie przez ogień
Gdy wiesz, że zwyciężysz
Walczysz w bitwach życia
Wciąż od nowa

Elizabeth, kocham cię
Jesteś dla mnie każdą gwiazdą, która świeci na świecie
Elizabeth, czy nie widzisz, że to prawda

Pamiętam czasy, gdy byłem samotny
Stałaś obok mnie i mówiłaś:
"Bądźmy silni"
Zrobiłaś to wszystko, co
Robi tylko prawdziwy przyjaciel

Elizabeth, kocham cię
Teraz świat zna twoje dzieło
Ze wszystkich rzeczy na świecie
Modlę się, że pewnego dnia będę taki, jak...ty
                 Autor tłumaczenia: ioreta, zweryfikowane przez: : Speed Demon (Translate MJ)                       


----------------------------------------------------------------------------------------

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz