MOJE BLOGOWANIE

NIE TYLKO O MICHAELU...
...Jeśli przychodzisz na świat, wiedząc, że jesteś kochany i opuszczasz go z tą samą świadomością, wszystko z czym w międzyczasie przyszło ci się zmierzyć - jest do pokonania. (Michael Jackson- Oxford 2001)

Ten blog nie mógłby powstać, gdyby nie miłość i zaangażowanie rzeszy fanów, którzy tłumaczą teksty o Michaelu Jacksonie na licznych portalach, poświęconych Królowi Popu.
Szczególne wyrazy uznania kieruję do zespołu tłumaczy: Ola, Anialim, Kora, Bea, Kato, Agnieszka, Butterfly26, Felicia M, Phi, Speed Demon, Tiffani, Ioretta, Marta, Nat, Bettima, Marta, Nat.
Specjalne podziękowania dla oddanych Fanek z Internetowej Bazy Tłumaczeń MJTranslate, oraz michaeljacksontruelove.
Gdyby nie WY, moja wiedza na temat Michaela byłaby niepełna i znacznie ograniczona.

Wszystkie zdjęcia oraz materiały filmowe znalezione i udostępnione z sieci.

Translate


sobota, 14 maja 2011

Blogger..ej(?)

Blogger zwariował!!!
        Wczorajsza przerwa techniczna nie rozwiązała problemów, przynajmniej u mnie.



Od blisko dwóch miesięcy(!) nie wyświetlają się statystyki postów, co powoduje, że układ na liście najpopularniejszych wpisów stoi w miejscu i ani drgnie - jest więc dawno już nieaktualny, ponieważ nie uwzględnia najnowszych postów.
Przegląd techniczny dawał nadzieję, że usterka zostanie usunięta, niestety tak się nie stało.
Dodatkowo zniknęły wpisy z 12.05.
Dzisiaj nie widać żadnego ruchu na obserwowanych blogach, a takowe miały i mają miejsce, zatem nie będę  rozpisywać się więcej z obawy, iż mój wysiłek pójdzie na marne w obecnej niestabilnej sytuacji Bloggera.

Michael zawsze poprawia mi nastrój, dlatego kilka ujęć szczęśliwego, uśmiechniętego Mikusia z prób do This Is It , oraz piosenka o tym samym tytule.
Niech będą zapowiedzią miłego weekendu  dla wszystkich odwiedzających tego bloga:)))



Przy tej okazji gorąco polecam film, tym bardziej, że.........? 
jutro ma padać...niestety....podobno;)


Miłego dnia!!!!!!!!!!!!!!!!
-----------------------------------------------------------------------------------------------

3 komentarze:

  1. Witaj Michaelino,
    cieszę się, że nie zrażają Cię wpadki bloggera :)
    Zaglądam na tego bloga bardzo, bardzo często, czekając na Twoje wpisy. Dzień bez Michaela, to dzień stracony!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj TaSama, miło mi bardzo i zapraszam, następny post niebawem:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo... "This is it" - lubię ten kawałek :)
    A ja polecam film "Bez mojej zgody"-do obejrzenia w deszczowe wieczory...
    http://film.onet.pl/filmy/katalog/bez-mojej-zgody,37031,film.html

    Ja oglądałam i ryczałam.
    Pozdrawiam w tą brzydką,deszczową niedzielę.

    OdpowiedzUsuń