MOJE BLOGOWANIE

NIE TYLKO O MICHAELU...
...Jeśli przychodzisz na świat, wiedząc, że jesteś kochany i opuszczasz go z tą samą świadomością, wszystko z czym w międzyczasie przyszło ci się zmierzyć - jest do pokonania. (Michael Jackson- Oxford 2001)

Ten blog nie mógłby powstać, gdyby nie miłość i zaangażowanie rzeszy fanów, którzy tłumaczą teksty o Michaelu Jacksonie na licznych portalach, poświęconych Królowi Popu.
Szczególne wyrazy uznania kieruję do zespołu tłumaczy: Ola, Anialim, Kora, Bea, Kato, Agnieszka, Butterfly26, Felicia M, Phi, Speed Demon, Tiffani, Ioretta, Marta, Nat, Bettima, Marta, Nat.
Specjalne podziękowania dla oddanych Fanek z Internetowej Bazy Tłumaczeń MJTranslate, oraz michaeljacksontruelove.
Gdyby nie WY, moja wiedza na temat Michaela byłaby niepełna i znacznie ograniczona.

Wszystkie zdjęcia oraz materiały filmowe znalezione i udostępnione z sieci.

Translate


czwartek, 1 września 2011

[*]

                                                    Żegnaj Paulinko [*]
                    Chociaż nie znałam Cię osobiście, nigdy nie zapomnę :((


                                                    Gone Too Soon


Jak kometa
Przecinająca wieczorne niebo
Odszedł zbyt szybko

Jak tęcza
Znikająca w mgnieniu oka
Odszedł zbyt szybko

Lśniący i błyszczący i wspaniale jasny
Był tutaj jednego dnia
Odszedł jednej nocy

Jak promień słońca
W pochmurne popołudnie
Odszedł zbyt szybko

Jak zamek
Zbudowany na piaszczystej plaży
Odszedł zbyt szybko

Jak idealny kwiat
Który jest poza twoim zasięgiem
Odszedł zbyt szybko

Urodził się by cieszyć, by inspirować, by zachwycać
Był tu jednego dnia
Odszedł jednej nocy

Jak zachód słońca
Umierający ze wschodem księżyca,
 odszedł zbyt szybko

---------------------------------------------------------------------------------------------------------                           

1 komentarz:

  1. Michaelinko :*
    Dzięki za linka, wykorzystałam u siebie :*
    Doły mijają, góry są cały czas ! Nie dołuj się :* plisss cokolwiek się dzieje, Pan Bóg czuwa.
    Wiem, niepodobne to mnie,ale ja wierzę! Gdyby nie wiara w Boga , mogłoby mnie nie być. ON jest ze mną, w całym moim szaleństwie kocha mnie i ja to wiem! I to mi pomaga!
    I wiesz? On bardzo kocha Cię ! :) I Twoją Mamę :*

    OK. Żeby nie było , że jestem "nawiedzona"- zobacz jaki mam superowy łykend :) bez dziecka a hi hi
    wolność, miłość, wolność, sex ... and beer :P :):*

    OdpowiedzUsuń