MOJE BLOGOWANIE

NIE TYLKO O MICHAELU...
...Jeśli przychodzisz na świat, wiedząc, że jesteś kochany i opuszczasz go z tą samą świadomością, wszystko z czym w międzyczasie przyszło ci się zmierzyć - jest do pokonania. (Michael Jackson- Oxford 2001)

Ten blog nie mógłby powstać, gdyby nie miłość i zaangażowanie rzeszy fanów, którzy tłumaczą teksty o Michaelu Jacksonie na licznych portalach, poświęconych Królowi Popu.
Szczególne wyrazy uznania kieruję do zespołu tłumaczy: Ola, Anialim, Kora, Bea, Kato, Agnieszka, Butterfly26, Felicia M, Phi, Speed Demon, Tiffani, Ioretta, Marta, Nat, Bettima, Marta, Nat.
Specjalne podziękowania dla oddanych Fanek z Internetowej Bazy Tłumaczeń MJTranslate, oraz michaeljacksontruelove.
Gdyby nie WY, moja wiedza na temat Michaela byłaby niepełna i znacznie ograniczona.

Wszystkie zdjęcia oraz materiały filmowe znalezione i udostępnione z sieci.

Translate


środa, 28 września 2011

Sorki..pomyłka

Najwidoczniej nieprzespana noc daje znać o sobie i robię głupotki na blogasku;)
Coś opublikowałam przez pomyłkę do końca jeszcze nie gotowe, wiec skasowałam, ale nie wyszło jak chciałam , bo ciągle u to Was widzę;))
Mój blog nadal istnieje, tylko strona zatytułowana Proces...początek  na razie udała się w niebyt.
Obiecuję, że nie na długo, zatem nie klikajcie w ten tytuł, bo wtedy blog nawija, że go nie ma, a  to tylko o tę stronkę chodzi;))) Może to dla niego(bloga) zbyt inteligentne do załapania!


Ściskam gorąco i dobrej nocy życzę... jak zwykle u mnie Michaelowo :)

...reflekcyjnie w ten smutny i trudny czas
-------------------------------------------------------------------------------------------

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz