MOJE BLOGOWANIE

NIE TYLKO O MICHAELU...
...Jeśli przychodzisz na świat, wiedząc, że jesteś kochany i opuszczasz go z tą samą świadomością, wszystko z czym w międzyczasie przyszło ci się zmierzyć - jest do pokonania. (Michael Jackson- Oxford 2001)

Ten blog nie mógłby powstać, gdyby nie miłość i zaangażowanie rzeszy fanów, którzy tłumaczą teksty o Michaelu Jacksonie na licznych portalach, poświęconych Królowi Popu.
Szczególne wyrazy uznania kieruję do zespołu tłumaczy: Ola, Anialim, Kora, Bea, Kato, Agnieszka, Butterfly26, Felicia M, Phi, Speed Demon, Tiffani, Ioretta, Marta, Nat, Bettima, Marta, Nat.
Specjalne podziękowania dla oddanych Fanek z Internetowej Bazy Tłumaczeń MJTranslate, oraz michaeljacksontruelove.
Gdyby nie WY, moja wiedza na temat Michaela byłaby niepełna i znacznie ograniczona.

Wszystkie zdjęcia oraz materiały filmowe znalezione i udostępnione z sieci.

Translate


wtorek, 9 kwietnia 2013

Ktoś w ciemności..

Michael jest moim Someone In The Dark... :)

Soundtrack do filmu Stevena Spielberga  E.T. 
Wydawnictwo E.T. zostało uhonorowane nagrodą Grammy za „Najlepszy Album Dziecięcy”
Zawierało nagranie Michaela Jacksona czytającego bajkę oraz utwór „Someone in the Dark”

Całkiem sam, mówię swoje życzenie spadającej gwieździe
Czekam, aż mnie odnajdziesz
Pewnej słodkiej nocy, której spotkam
Nieznajomego, który zostanie moim przyjacielem




Kiedy nagle ktoś w ciemnościach wyciąga ku tobie dłoń
Rozpala iskierkę, która rozświetla ciemność
I mówi ci, że nigdy już nie będziesz się bał
A wówczas gdzieś w głębi serca czujesz ciepło światła, 

które będzie cię ogrzewać, gdy w nocy zawieje wiatr
Było to zapisane w gwiazdach i wiem,
Mój przyjacielu, że moim kimś jesteś ty

Obiecaj mi, że zawsze będziemy
Razem przemierzać świat
Trzymając się za ręce, marzeniom nie będzie końca
Mój sekretny przyjaciel z gwiazd i ja


ET przybądź ;)

.

Czysta magia, chwilo trwaj :)

Kiedy nagle ktoś w ciemnościach wyciąga ku tobie rękę
Rozpala iskierkę, która rozświetla ciemność
I mówi ci, że nigdy już nie będziesz się bał
A wówczas gdzieś w głębi serca czujesz ciepło światła, 

które będzie cię ogrzewać, gdy w nocy zawieje wiatr
Poszukaj na niebie tęczy
Wierzę, że ty i ja
Nigdy nie powiemy sobie "żegnaj"
Bo gdziekolwiek będziesz
Spojrzę się w niebo i zobaczę
Mojego kogoś w ciemnościach
Gdziekolwiek będziesz
Spojrzę się w niebo i zobaczę
Mojego kogoś w ciemnościach



Chociaż odszedłeś daleko, do gwiazd
Za każdym razem gdy widzę tęczę
Przypomina mi ona nasze wspólne chwile
I uśmiecham się przez łzy



Na okrągło mogę słuchać i oglądać te wyjątkowe ujęcia Michaela... szczególnie w tak mulący czas jak ostatnio... :(
CHANDRA mnie telepie! Chcę wiosnę! Może to pomoże... (?)


W Los Angeles trwa kompletowanie ławy przysięgłych przed zbliżającym się  procesem:
Katherine Jackson - matka + Prince, Paris, Blanket Jacksonowie - dzieci, kontra AEG Live - organizator, promotor i producent niedoszłej serii koncertów This Is It Londyn 2009).
Jacksonowie wnieśli cywilne powództwo wobec koncernu producenckiego AEG w sprawie przyczynienia się do śmierci ich syna i ojca.
Pomimo wiedzy na temat złej kondycji zdrowotnej Michaela Jacksona, przedkładając chęć ogromnych zysków z zaplanowanej trasy nad jego zdrowie i bezpieczeństwo, firma nie wywiązała się z podstawowych obowiązków wobec artysty.

Robi mi się niedobrze na samą myśl konsekwencji tego procesu dla Michaela i dzieci.
W miarę możliwości postaram się relacjonować jego przebieg na blogu, opierając się na dostępnych transkryptach z sądu.

Już widzę te nagłówki  i newsy w mediach, tym bardziej, że proces nie będzie publicznie transmitowany, a więc nieweryfikowalny dla opinii publicznej. 
Fatalnie, ponieważ sprawozdania medialne zdominuje konfabulacja, tania plotka i sensacja, ponownie ożywiona przy tej okazji.
Kolejny raz sądzony i oceniany będzie Michael Jackson.


---------------------------------------------------------------------------------------------

4 komentarze:

  1. Uwielbiam Someone In The Dark.... LA...trudny czas dla dzieci...dla kochających Michael'a... dziękuję...

    ♥ Jolanta ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak Jolu:(
    Bardzo się martwię, ale wierzę w rzetelny i sprawiedliwy proces, bo cóż więcej nam pozostało?
    Mam nadzieje, że sędzia nie dopuści do niegodziwości wobec Michaela.
    Najbardziej boję się mediów, ale bądźmy dobrej myśli.
    Proces Murraya nie spowodował szczególnej nagonki.
    Może i tym razem większość zachowa się przyzwoicie.

    Ja także Tobie dziękuję, dobranoc <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam obawy tak jak Wy kochane ale chcę wierzyć, że ten proces ma sens bo przecież wytoczony jest przez mamę Michaela a matka nigdy nie skrzywdzi własnego dziecka. Michaelinko bedę śledzić Twoją relację Jola

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że tym razem prokuratorem nie będzie Tom Sneddon.

    OdpowiedzUsuń