MOJE BLOGOWANIE

NIE TYLKO O MICHAELU...
...Jeśli przychodzisz na świat, wiedząc, że jesteś kochany i opuszczasz go z tą samą świadomością, wszystko z czym w międzyczasie przyszło ci się zmierzyć - jest do pokonania. (Michael Jackson- Oxford 2001)

Ten blog nie mógłby powstać, gdyby nie miłość i zaangażowanie rzeszy fanów, którzy tłumaczą teksty o Michaelu Jacksonie na licznych portalach, poświęconych Królowi Popu.
Szczególne wyrazy uznania kieruję do zespołu tłumaczy: Ola, Anialim, Kora, Bea, Kato, Agnieszka, Butterfly26, Felicia M, Phi, Speed Demon, Tiffani, Ioretta, Marta, Nat, Bettima, Marta, Nat.
Specjalne podziękowania dla oddanych Fanek z Internetowej Bazy Tłumaczeń MJTranslate, oraz michaeljacksontruelove.
Gdyby nie WY, moja wiedza na temat Michaela byłaby niepełna i znacznie ograniczona.

Wszystkie zdjęcia oraz materiały filmowe znalezione i udostępnione z sieci.

Translate


wtorek, 22 kwietnia 2014

Ekscytacja











Tracklista Xscape Michaela Jacksona :


1. Love Never Felt So Good
2. Chicago
3. Lovin’ You
4. A Place With No Name
5. Slave to the Rhythm
6. Do You Know Where Your Children Are
7. Blue Gangster
8. Xscape

Deluxe Edition


1. Love Never Felt So Good (Demo)
2. Chicago (Demo)
3. Lovin’ You (Demo)
4. A Place With No Name (Demo)
5. Slave to the Rhythm (Demo)
6. Do You Know Where Your Children Are (Demo)
7. Blue Gangster (Demo)
8. Xscape (Demo)
9. Hot Fun In the Summertime (feat. Mary J. Blige & D’Angelo)
10. Music Video
11. EPK



---------------------------


czekam ....


tymczasem
lecę na manicure ;)




----------------------------------------------------------------------------------------

6 komentarzy:

  1. Naprawdę takie paznokietki sobie zrobiłaś Michaelinko ? :) Ja też takie chcę :)
    Ja tez bardzo bym chciała odsłuchać nowa płytę ale może wytrzywam do 13 maja :) Jola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety Jolu, taki żarcik sobie ucięłam ;)... ale chętnie gdyby znalazł się ktoś tak zdolny :)

      Usuń
  2. Czekam grzecznie... tylko które Deluxe sobie zamówić < myśli >

    Pozdrawiam, Ben

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja z plakatem:) i również serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  3. z plakatem Ben:):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć Michaelinko. Jestem tu nowa i muszę przyznać, ze bardzo zainteresował mnie Twój blog. Ja również kocham Michaela, ale napisałam do Ciebie z pytaniem, czym różni się Xscape Deluxe od zwyczajnej płyty Xscape. Widzę, że Deluxe ma więcej piosenek, ale czy to tylko to ?
    Odkąd się dowiedziałam, że zostanie wydany nowy album Michaela, to mam dylemat którą płytę kupić.
    Czy mogłabyś mi dokładnie wytłumaczyć czym się różnię te dwie płyty? :)

    Dziękuję, Michael z Tobą ; )) V

    OdpowiedzUsuń