MOJE BLOGOWANIE

NIE TYLKO O MICHAELU...
...Jeśli przychodzisz na świat, wiedząc, że jesteś kochany i opuszczasz go z tą samą świadomością, wszystko z czym w międzyczasie przyszło ci się zmierzyć - jest do pokonania. (Michael Jackson- Oxford 2001)

Ten blog nie mógłby powstać, gdyby nie miłość i zaangażowanie rzeszy fanów, którzy tłumaczą teksty o Michaelu Jacksonie na licznych portalach, poświęconych Królowi Popu.
Szczególne wyrazy uznania kieruję do zespołu tłumaczy: Ola, Anialim, Kora, Bea, Kato, Agnieszka, Butterfly26, Felicia M, Phi, Speed Demon, Tiffani, Ioretta, Marta, Nat, Bettima, Marta, Nat.
Specjalne podziękowania dla oddanych Fanek z Internetowej Bazy Tłumaczeń MJTranslate, oraz michaeljacksontruelove.
Gdyby nie WY, moja wiedza na temat Michaela byłaby niepełna i znacznie ograniczona.

Wszystkie zdjęcia oraz materiały filmowe znalezione i udostępnione z sieci.

Translate


sobota, 19 marca 2011

Sweet

Ogarnęła mnie przedwiosenna niemoc i opuściła chęć do jakiegokolwiek wysiłku.
Z nadzieją, że niebawem mi przejdzie, idę na łatwiznę i zamiast wpisu umieszczam dwa słodkie filmiki, które po śmierci Michaela "wyciekły" z jego prywatnego archiwum.
Wcześniej twarze dzieci były ukryte przed światem pod zabawnymi maskami, aby mogły pozostać nierozpoznawalne, kiedy pojawiały się w miejscach publicznych bez swego sławnego taty.

1 - Z prywatnego archiwum: Michael ze swoimi dziećmi 
2 - Z prywatnego archiwum:




:)))



--------------------------------------------------------------------------------------------------

3 komentarze:

  1. Tak, trzymajmy się razem, ehh słyszałam, że w kupie siła ;)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. Ehh, postaram się żeby mnie nicość nie wciągnęła...
    Dobrej nocy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję, ehh te koła, linki itp przydają mi się bardzo, są niezbędne do tego bym nie utonęła...
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń